CleverMaps a Sociologický ústav AV tvoří mapu cenové citlivosti

17. květen 2015

Tým CleverMaps si díky podpoře hl. města Prahy v rámci inovačních voucherů „Výzva 2014“ vyzkouší spolupráci s kolegy ze Sociologického ústavu Akademie věd ČR. Společným cílem je tvorba metodiky pro mapování cenové citlivosti obyvatel a následné vytvoření mapy tohoto jevu pro celou Českou republiku.
Od výsledků spolupráce si CleverMaps slibuje lepší porozumění nákupního chování obyvatel a zejména jevů, které jej ovlivňují. Díky mapě cenové citlivosti tak CleverMaps přinese svým zákazníkům lepší znalost tržního prostředí a kvalitnější podklady pro jejich rozhodování. Jsme rádi, že Praha původně zrušené inovační vouchery nakonec přece jen podpořila. Možnost spolupracovat s vědeckou sférou z AV ČR je pro nás velkou výzvou.