Jak efektivně využít data věrnostního programu? Poradíme Vám jak na to.

06. prosinec 2013

Věrnostní programy se v posledních letech stávají stále oblíbenějším marketingovým nástrojem. Umožňují získat velké množství informací o zákaznících a jejich nákupním chování a tím nepřímo i o vlastní prodejní síti. Jak ale tato data efektivně využívat a proměnit je v užitečné informace je často oříškem mnoha společností.
Díky analytickým nástrojům CLEVER°ANALYTICS’ Vám pomůžeme snadno získat odpovědi například na otázky:

° Kam se vyplatí nosit akční letáky?
° Kde dochází k překryvům vlastních sousedních poboček?
° Kde jsou “bíla” místa  prodejní sítě, kam by se měla umístit nová pobočka?
° Kde se nachází prodejní místa konkurence a kde je nejvyšší konkurenční tlak?

Podívejte se na případovou studii, kterou jsme pro vás připravili - SKUTEČNÉ VYUŽITÍ DAT VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU.

Abychom vám zajistili lepší uživatelské prostředí, využívá tento web cookies. Používáním webu s tímto souhlasíte.

V pořádku