Lokační analýza odhaluje firmám, kde jsou jejich zákazníci i to, jak jim mají obchod přizpůsobit

Analýza dat se vztahem k lokalitě pomáhá s umístěním kamenné pobočky nebo výdejny, ale také s plánováním a cílením marketingových kampaní. Číst více

Jak pomocí analýzy chytrých map dělat strategická rozhodnutí

Lokační analýza má své místo v mnoha odvětvích počínaje retailem, přes bankovnictví až po energetiku. Číst více

weXelerate otevírá přihlašování do třetího cyklu Accelerator programu

Inovační a startupové centrum weXelerate spojuje velké společnosti se začínajícími firmami z celého světa Číst více

Český startup CleverAnalytics vyvinul nástroj pro analýzu byznysových dat na mapách

Malé a střední podniky mají o svých zákaznících zpravidla dost informací, které mohou používat pro růst svého tržního potenciálu. Číst více

Chytré mapy pomáhají firmám vidět svůj byznys jinak

CStart-up CleverAnalytics vyvinul aplikaci, která data firem převede na chytrou mapu. Číst více

Spojení kapitálu s inovacemi

Ondřej Tomas, CEO CleverAnalytics, prezentoval společnost na start-upovém setkání třetího ročníku iniciativy Central European Startups... Číst více

Bankám pomáhá analýza dat z platebních karet. Chytrý software umí i najít místo pro pobočku

Brněnský startup CleverAnalytics vyvinul software na posouzení byznysového potenciálu lokalit. Číst více