O čem jsme hovořili na Loyalty over Gold?

26. září 2014

Využitím věrnostního programu pro optimalizaci prodejní sítě Teta se zabývali David Vejtruba, marketingový ředitel p.k. Solvent a Ondřej Tomas, CleverMaps.cz. Ondrej Tomas představil lokační a datovou analýzu, pomůcku pro kombinaci informací o zákaznících z věrnostních systémů a externích dat vztažených k jejich lokalitě. „Loajalitu lze chápat jako stimulaci produkce oxytocinu, hormonu lásky, věrnosti a důvěry. Musíme se k zákazníkům chovat slušně, ohleduplně a láskyplně. Abychom to mohli dělat dobře, musíme o nich něco vědět“. Praktické využití této analýzy ilustroval D. Vejtruba na programu Teta Club, do kterého jsou zapojeny 2 miliony lidí v síti se 770 pobočkami a milionem transakcí měsíčně. „Máme spoustu dat, potřebuje z nich dostat informace. S pomocí dat pak simulujeme a analyzujeme např. optimalizaci sítě poboček, vhodné formáty, interakci mezi prodejnami, spádovou oblast letáků a další lokální aktivity. Práce s daty vyžaduje připravenost a čas. Vyplatí se, protože pak děláte kvalifikovaná rozhodnutí.“ Věrnostní program mají v úmyslu dále rozvíjet a proměnit ho tak, aby představoval nejen slevové akce. 

Celá tisková zpráva a galerie pořadatele akce.