DámeJídlo.cz

Tři vítězství pro prostorovou analýzu ve službě dovozu jídla

Dodávka jídel z více
než 2000 restaurací

DámeJídlo je služba pro doručování jídla, která spojuje více než 2000 restaurací ve více než 150 městech se svými zákazníky a zpracovává více než 200 000 objednávek měsíčně. DámeJídlo je součástí DeliveryHero, což je globální síť on-line objednávkových platforem pro jídlo, s více než 200 000 partnerskými restauracemi po celém světě.

VÝZVA

Chybějící plán pro zvýšení spokojenosti zákazníků

Hlavním cílem společnosti DámeJidlo bylo účinně pokrýt trh, uspokojit jeho potenciál a zlepšit zákaznickou zkušenost tím, že nabídne různé druhy kuchyní v různých časech a kvalitě. Toho by bylo možné dosáhnout nejen získáváním nových restaurací, ale také přesvědčením současných restaurací k přeměně jejich služeb aktualizací jejich otevírací doby, zákaznické odezvy nebo vzdálenosti dodání. DámeJídlo proto potřebovala:

  • Poskytnout všem obchodním zástupcům přehled o všech restauracích na trhu a jejich parametrech - jak potenciálních, tak i těch, které již jsou jejich klienty
  • Prozkoumat potenciál trhu pro jednotlivé typy kuchyně v určitých denních dobách a vylepšit zákaznickou zkušenost
  • Získat podrobné informace o objednávkách na daných místech a to především kdo, kde, v jaký je čas a v jaké cenové relaci objednává

„Jasná vizualizace a předdefinované datové reporty se ke společnosti řízené daty, jako je DámeJídlo, dokonale hodí.“

Martin Chrz - Ředitel Business Intelligence

ŘEŠENÍ

Práce s daty v prostoru v kontextu služby dovozu jídla

Jelikož DámeJídlo je společnost řízená daty, byly všechny transakční údaje k dispozici v jejich interních systémech. Do databází jsme integrovali CleverAnalytics prostřednictvím rozhraní API a načetli tak transakční data na granulární úrovni pro jednotlivé transakce a jejich oblast dodávky. CleverAnalytics tyto údaje zpracovala a spojila s externími daty a následně je geolokalizovala na smart mapě.

Klíčový pohled nabídl přehled trhu s možností filtrovat restaurace podle typu kuchyně, času a nákladů na dodání, minimální hodnoty objednávky, hodnocení a speciálních akcí. Použitím těchto filtrů v kombinaci s mapou, je obchodním zástupcům poskytnut prioritní seznam jejich dalších kroků, stejně jako snadno srozumitelné argumenty pro jejich sales pitch.  Všechny výsledky jsou zobrazeny na mapě nebo je lze exportovat do tabulky dle vlastního výběru.

VÝSLEDKY

Platforma pro správu, prodej a CX

Společnost CleverAnalytics přinesla potřebné informace pro řízení prodejních operací a zlepšení zákaznické zkušenosti. Integrace interních dat umožňuje okamžitý přístup k aktuálním informacím poskytovaným v podobě snadno pochopitelné mapy. CleverAnalytics pomohla pomocí prostorové analýzy dosáhnout DámeJídlo tří výher:

  • Odpovědět na jejich komplexní obchodní otázky prostřednictvím smart mapy
  • Prioritní seznam úkolů na cestě k vynikající zákaznické zkušenosti (CX)
  • Podmanivý obsah pro jejich prodejce a jejich trvalý úkol získávání zákazníků

Chcete vědět více? www.cleveranalytics.com